Thursday, December 25, 2008

Creative Chaos ပြဲေတြအတြက္ဘယ္လိုျပင္ဆင္ၾကလဲ ?

ဒီတစ္ခါေတာ့လာေရာက္လည္ပတ္သူတို႕ကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ band မွာဘယ္လို အလုပ္လုပ္ၾက တယ္ ဆိုတာေလး ကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ band မွာသီခ်င္းေတြကိုတိုက္တဲ့အခါမွာ သြားတီးရမယ့္ Show အေပၚမွာ မူတည္ ျပီး တစ္ခါနဲ႕ တစ္ခါမတူတာေလးေတြရွိပါတယ္။ ေဖ်ာ္ေျဖတဲ့သီခ်င္းကအစေပါ့။ ဥပမာ Poly Thingyan လို မ်ိဳးေက်ာင္းပြဲေတြတီးရမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕သာမာန္ထက္ အခ်ိန္ပိုေပးရပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့အဲလိုေက်ာင္းပြဲေတြမွာ ကၽြန္ေတာ့္တုိ႕ band က အဆိုေတာ္သာမကပဲ သီခ်င္းဆိုခ်င္တဲ့ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ားအတြက္ပါ စီစဥ္ေပးရပါတယ္။ ေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းက show ပြဲလုပ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ သီခ်င္းဆိုခ်င္တဲ့ေက်ာင္းသား/သူူ ေတြအမ်ားၾကီး Register လုပ္ၾကပါတယ္။ အဲဒီမွာကၽြန္ေတာ္တို႕ Register လုပ္တ့ဲသူေတြအားလံုး ထဲက သီခ်င္းဆိုႏိုင္တဲ့သူေတြကို ျပန္ေရြးထုတ္ရပါတယ္။

အဲဒါကို Audition လို႕ေခၚပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ကိုကၽြန္ေတာ္တို႕လူ မ်ားရင္မ်ားသလိုအခ်ိန္ေပးရပါတယ္။ Audition ျပီးျပီဆိုတာနဲ႕ သီခ်င္းစတိုက္ဖို႕ Jamming Appointment ေတြလုပ္ရပါတယ္။ ဆိုမဲ့သူေတြကမ်ားေတာ့ လူခြဲ ျပီး ေခၚရပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ သီခ်င္းတိုက္တာကိုကၽြန္ေတာ္တို႕ တစ္လ ေလာက္အနည္းဆံုး အခ်ိန္ေပးရပါတယ္။ တကယ္ပြဲေန႕ေရာက္ျပီဆိုရင္လည္း ေက်ာင္းပြဲျဖစ္တဲ့အတြက္ အခ်ိန္ကို ဂရုဆိုက္ျပီးလုပ္ရပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ ေက်ာင္းပဲြေတြမွာတျခား ေဖ်ာ္ေျဖမႈအစီအစဥ္ေတြလည္းပါေသးတာေၾကာင့္ပါ။
ဒါကေတာ့ေက်ာင္းပြဲေတြအတြက္ပါ။

မဂၤလာပဲြတို႕ ေမြးေန႕ပြဲတို႕ကေတာ့ သိပ္အလုပ္မရႈပ္ပါဘူး သီခ်င္းဆိုခ်င္တဲ့လူလည္းနည္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕band ကအဆိုေတာ္ပဲဆိုတာမ်ားပါတယ္။
ပြဲရွိသည္ျဖစ္ေစမရွိသည္ျဖစ္ေစ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အပါတ္တိုင္း Jamming ေတာ့သြားျဖစ္ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို႕ Band ရဲ့ Skill ကို improve ျဖစ္လာေအာင္ေလ့က်င့္တာပါ။

ကဲဒီေလာက္ဆိုလာေရာက္သူတို႕ကၽြန္ေတာ္တို႕အေၾကာင္းလည္း
ေတာ္ေတာ္သိေလာက္ပါျပီ။

ေနာက္ေန႔ေတြမွာ Article အသစ္ကေလးေတြထက္တင္ေပးပါ ဦးမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ့Show ေတြကို
လာေရာက္အားေပးခဲ့ၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြကိုေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္။
Comments ေတြလည္းေပးႏိုင္ပါတယ္။

No comments: